In Allah We Trust

In Allah We Trust
A New Hope

Thursday, March 20, 2014

Wan Azizah Dihalau Peniaga Melayu Yang Kurang Ajar. Memang patut dihalau dari Penang.


Klik Sini: https://www.youtube.com/watch?v=1DbI3DexRJs

Demi Tuhan yang Maha Kuasa, marilah kita bersama-sama memboikot kedai Melayu ini. Dia bersifat kurang ajar kepada serikandi yang membawa cahaya suci perjuangan rakyat di Kajang. Kami amat kasihan melihat Wan Azizah yang telah dimalukan oleh insiden ini.

Demi perjuangan kita sebagai rakyat Malaysia! Mari lah kita bersama melindungi Wan Azizah. Sekiranya beliau dicubit sekalipun, kita akan berdoa dan Tuhan akan menghantar bala tenteranya untuk melindungi seorang wanita cekal ini.

Memang patut mereka dihalau dari Pulau Pinang. Pulau Pinang adalah tempat orang baik-baik. Orang seperti mereka tidak dialu-alukan sama sekali. Kebanyakkan orang Bumiputera tidak sedar bahawa Wan Azizah lebih baik berbanding mana-mana pemimpin parti Barisan Nasional. Perjuangan rasis Barisan Nasional nampaknya tidak akan berjaya membawa Malaysia ke jalan yang benar.

Tahniah kepada si penjual makanan itu. Sebab itu anda jadi penjual makanan tepi jalan. Peniaga Melayu tersebut nampaknya bodoh dan tidak faham dengan makna keADILan.

No comments:

Post a Comment