In Allah We Trust

In Allah We Trust
A New Hope

Tuesday, January 28, 2014

Anwar Ibrahim Akan Selamatkan Orang Kristian Di Selangor.



Seperti yang kita tahu, polemik dan masalah yang dihadapi oleh rakyat Malaysia yang beragama Kristian bermula di Selangor. Ya memang benar kita boleh menunding jari kearah kerajaan Persekutuan namun begitu hakikatnya kerajaan Negeri Selangor gagal dalam mengawal kesamsengan JAIS yang berada dibawah peruntukkan undang-undang kerajaan negeri Selangor.

Datuk Seri Anwar Ibrahim yang sememangnya perihatin keatas rintihan kaum minoriti yang sering dinafikan hak mereka. Dan dengan ini kami di CU4M ingin menyuarakan sokongan kami terhadap kempen Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai PRK N25 DUN Kajang.

Adalah dengan ini kami akan menggerakkan segala tenaga dan usaha kami untuk memastikan Datuk Seri Anwar Ibrahim memenangi pilihanraya tersebut dan seterusnya menjadi Menteri Besar Selangor sekaligus melindungi semua orang-orang Kristian di Negeri Selangor daripada sebagarang ketiadakadilan dan penindasan.

Semoga Allah, Yesus dan Ruhul Kudus melindungi dan memberi kemenangan kepada beliau untuk menerajui negeri Selangor yang kita semua cintai ini.

Admin CU4M



No comments:

Post a Comment