In Allah We Trust

In Allah We Trust
A New Hope

Wednesday, January 29, 2014

Jika PAS bertanding lawan Anwar Ibrahim di Kajang, Tempat PAS adalah sehina UMNO.



Kami di CU4M mendapat berita bahawa Parti Islam Se-Malaysia akan bertanding di  Dun Kajang. Apakah natijahnya pihak PAS ingin melakukan perkara tersebut. Adakah ianya untuk menyekat kebebasan yang akan pasti dibawa oleh Anwar Ibrahim di dalam negeri Selangor ini?

Kami ingin mengingatkan pihak PAS bahawa PAS tidak mampu untuk menjaga kebajikan rakyat Selangor. Kononya sebagai parti bumiputera terkuat di dalam Pakatan Rakyat, PAS harus sedar bahawa mereka tidak mampu untuk melaksanakan apa yang diperlukan oleh rakyat Selangor. Sebab itulah mereka gagal dalam usaha untuk memgang tampuk pemerintahan negeri tersebut. Jika mereka yang terkuat, maka kenapa tiada seorang pun diantara mereka yang memantau pergerakan JAIS semasa mereka menindas orang Kristian di Selangor?

Amaran kepada PAS. Jika mereka menguji kekuatan kami, mereka akan GAGAL.

Anwar Ibrahim For Kajang!

Admin CU4M.

1 comment:

  1. hahahaa, kau buat lawak , situasi akan berubah jika PAS yang menang. JAIS dan PAS tidak menindas orang kristian, orang kristian yang buat masalah, masalah dengan undang-undang bukan dengan PAS, kau buat lawak yang tidak kelakar

    ReplyDelete