In Allah We Trust

In Allah We Trust
A New Hope

Tuesday, August 5, 2014

Pemuda UMNO Lebih Jahat Dari Israel.


Kami di Christian United 4 Malaysia telah menerima beberapa email dari mereka yang mengakui sebagai Pemuda UMNO yang mencaci maki agama dan kepercayaan kami. 

Tindakan tidak bertanggungjawab ini seharusnya dihentikan dan tidak bertepatan dengan konsep 1 Malaysia yang diilhamkan oleh Perdana Menteri mereka Najib Razak. Apakah Pemuda UMNO tidak sedar bahawa negara ini adalah negara berperlembagaan yang menjulang tinggi hak kebebasan bersuara. 

Apa kata kamu lihat dan contohi ketua pemuda kamu yang benar-benar memahami kaum bukan Islam. Khairy Jamaluddin perlu dijadikan contoh dan teladan. 

Kami tidak akan gentar dengan ugutan Pemuda UMNO Malaysia. Kami akan terus berjuang untuk menentang kejahatan dan penipuan yang berlaku di dalam negara ini.

Perjuangan kami bukan untuk agama Kristian sahaja, tetapi ianya untuk rakan-rakan kami yang beragama lain termasuk Islam juga. Pemuda UMNO pengecut dan hanya mampu menghantar email kepada pihak kami. Percayalah kami akan dapat mengubah pemikiran rakyat Malaysia tidak lama lagi. 

#pemudaumnopengecut # pemudaumnotiadamaruah #pemudaumnokeyboardwarrior

No comments:

Post a Comment