In Allah We Trust

In Allah We Trust
A New Hope

Monday, April 21, 2014

Hukuman Bunuh Kepada Pemandu Lori Penyebab Kematian Karpal Singh.


Salam 1 Reformasi,

Saya ingin menyatakan pendapat tentang kejadian kemalangan maut yang menimpa mendiang Karpal Singh baru-baru ini. Ini kerana saya merasakan bahawa kejadian seperti ini telah mengakibatkan kerugian yang amat besar kepada negara.

   Saya menulis di sini bukan kerana bangsa, agama atau kefahaman politik tertentu. Saya menulis di sini kerana saya ingin menyedarkan rakyat Malaysia bahawa kejadian seperti kematian Karpal Singh ini perlu diambil perhatian serius.

   Saya ingin mencadangkan bahawa, hukuman berat dikenakan terhadap pemandu lori yang menyebabakan kematian Karpal Singh. Apakah nilainya seorang pemandu lori jika ingin dibandingkan dengan nyawa seorang Karpal Singh!

Marilah kita bersama-sama mendesak KERAjaan Malaysia untuk mengenakan hukuman yang paling berat kepada pemandu lori yang telah merencatkan gerakan Reformasi dan UBAH.

Hutang Darah Wajar Dibayar Dengan Darah!!!!!!

Kristen Malangkas
Sibu.

* We know its a little bit extreme, but there are some truth in his thoughts regarding the death of Mr Karpal Singh. Well, we will let the public decide on this. CU4M are not liable for any statements made by the public. Anyone can have an opinion on this matter. But then again, what we can do is pray to God. And hope for the best in our lives. Yesus is the ultimate savior. We believe that God works in mysterious ways.

Love,

Chris Darson
Editor 
Christian United for Malaysia
Perth Australia.

No comments:

Post a Comment