In Allah We Trust

In Allah We Trust
A New Hope

Thursday, May 8, 2014

Islam Halalkan Sumbang Mahram? Dadah pun halal?



Mengikut statistik yang dikeluarkan oleh PDRM dan Agensi Dadah Kebangsaan, kaum yang paling banyak kes sumbang mahram dan dadah adalah dari golongan kaum MELAYU/ISLAM. Adakah Islam menghalalkan sumbang mahram?
Mengikut kitab yang ditulis oleh Muhammad Nabi bagi orang Islam, sumbang mahram tidak dibenarkan sama sekali. Namun apakah yang sedang berlaku di Malaysia ini? Adakah ini bermaksud bahawa agama Islam telah gagal dalam membentuk masyarakat yang “madani” dan bertamadun.

Kes sumbang mahram abang dan adik di dalam bangsa Melayu.
            Walaupun ada teori yang mengatakan Muhammad sendiri adalah hasil dari persetubuhan sumbang mahram, namun kami di CU4M telah memeriksanya dan mendapati ianya adalah salah. Jadi mengapa masih ramai lagi Umat Islam di Malaysia yang mengamalkan perkara terkutuk ini?


           Kami di CU4M amat sedih melihat perkara ini kerana sebahagian dari kami adalah Bumiputera dan segelintir dari kami juga dilahirkan dalam agama Islam. Kami merasakan bahawa ianya adalah satu penghinaan kepada bangsa kami.

         Kami percaya bahawa setiap agama itu membawa kepada kebaikkan. Di dalam hadith dan al-quran juga menyebutkan tentang kepentingan umat Islam untuk membuat baik. Mungkinkah agama Islam ini tidak sesuai untuk diaplikasikan oleh orang Melayu dalam kehidupan seharian mereka. Kita semua tahu, sikap lemah lembut orang Melayu telah lama hadir walaupun sebelum kedatangan Islam. Semasa orang Melayu menganuti agama Hindu Buddha di Nusantara, kerajaan Melayu lama bertapak dengan gah. Ada juga menyatakan Melayu adalah asas peradaban dunia. Hanya selepas kedatangan Islam, orang Melayu hanyut di doktrinasikan oleh agama dari Padang Pasir ini.

          Tidak seperti barat yang maju dan berjaya dengan Islam (lihat kisah Ibnu Sina dan Al-Khawarizmi) Islam pada ketika itu amatlah dihormati. Ini berlaku apabila golongan pemikir dan saintis barat lari ke negara Islam apabila golongan “agama” Kristian yang menghalang pembangunan sains dan teknologi. Kebanyakkan saintis memeluk Islam kerana Islam pada ketika itu lebih terbuka dan baik berbanding Kristian.

          Kristian pula sudah sedar bahawa sekiranya mereka mengamalkan ajaran seperti di zaman kegelapan Eropah, mereka tidak akan kemana-mana. Lantas Agama Kristian di nilai semula sehingga berjaya membawa penganutnya ke peringkat lebih tinggi.

          Islam pula telah terkebelakang. Apabila golongan “Ulama” bertarap paderi ini masuk dan menjadikan agama Islam sebagai barang jualan. Mereka telah merosakkan Islam. Kini Islam di Malaysia berada diambang kehancuran akibat terlalu lebih beragama. Ideologi dalaman Agama Islam pula menjadi topik perdebatan utama. Pergaduhan dalaman ini akan menyebabkan Melayu terus berpecah belah dan akan menjatuhkan tamadun mereka sendiri.

          Kami di CU4M ingin memberi peringatan kepada kawan-kawan dan keluarga kami yang beragama Islam supaya tidak terus bercakaran sesama sendiri. Mengapa harus bergaduh disebabkan agama yang telah ditulis oleh Muhammad beribu-ribu tahun dahulu. Sedangkan anak-anak Melayu/Islam sedang merosakkan diri sendiri.

           Sedang Wahabi Vs. Sunni Vs. Syiah Vs. Anti Hadis berdebat dan bertempur, anak perempuan Melayu dilacurkan kepada orang Afrika, dirogol oleh Bapa dan ahli keluarga sendiri, di jual kepada tokey-tokey kongsi gelap. Anak lelaki pula  jadi Mat Rempit, Mat Dadah, Mat Rogol, Mat Curi, Mat Sodom dan bermacam Mat lagi. Kenapa guna perkataan Mat? Adakah ianya satu referensi kepada Muhammad (Mat) yang menulis kitab Al-Quran?

            Apa yang JAIS, Jakim, JAIK dan pelbagai JA lagi sibuk membuat perkara yang tidak membantu langsung orang Islam? Adakah mereka sedang sibuk menJAJA agama Islam dan menerima upah besar untuk berceramah dalam TV?

            Tujuan perkara ini ditulis bukan untuk menyakitkan hati rakan-rakan kami yang beragama Islam. Tapi sedarlah! Islam sudah hancur. Bukan disebabkan agama Islam itu sendiri, kerana kamu yang merosakkan agama kamu.

           Sedang kamu sibuk marah kepada kerajaan, sibuk marah kepada kami orang Kristian, sibuk memerangi kami, sibuk memaki hamun Yahudi di Israel dan sibuk dengan kepelbagaian sibuk dunia. ORANG ISLAM ADALAH PENYUMBANG TERBESAR KEPADA GEJALA SUMBANG MAHRAM DI MALAYSIA.
           
             Berubahlah, bukan demi anda, bukan demi agama Islam anda. Tetapi untuk kegemilangan Malaysia. Apakah anda mahu Malaysia dipenuhi dengan anak-anak HARAM dan anak-anak Sumbang Mahram?

Apakah pemimpin kita nanti hasil dari Sumbang Mahram?

Kepada Yesus kami berdoa. Selamatkanlah rakan-rakan kami orang Melayu di Malaysia ini.


AMEN. 

No comments:

Post a Comment